Support

Teknisk support og tjenester

Nedenfor finner du informasjon om support og tjenester. Hvis du ønsker å returnere et produkt, vennligst fyll ut vårt RMA-skjema, som du finner nederst på siden.

Hos SEC DATACOM gir vi teknisk support og tilbyr forskjellige tjenester på alle produkter som blir forhandlet gjennom oss.

Supportsak

Vår support yter teknisk support til alle våre forhandlere: Du kan kontakte oss på tlf. 2140 2700 eller oprette en supportsak ved å skrive til support@secdatacom.no

Ønsker du tilbud på en tjeneste, så er du velkommen til at kontakte oss på tlf. 2140 2700 eller support@secdatacom.no.

 

Support
  • Forhandlersupport
  • Betalt slutbrukersupport
  • Klippekort
Remote eller on-site konfigurasjonssupport
  • Innenfor normal arbeidstid (8.00-16.00)
  • Utenfor normal arbeidstid
  • Tilkallingsgebyr
  • Klippekort

 

Oppdateringstjeneste
  • Oppdatering og vedligeholdelse av utstyr  som firewalls, VPN gateways, e-post skannere
Konfigurasjons- og vedlikeholdelsestjenester
  • Opprettelse av firewall- og skanne regler m.m.
  • Gjennomgang av retningslinjer for sikkerhet, skanning av nettverk og firewalls m.m.

 

Overvåkningstjenester
  • Daglig gjennomgang av logger, rapportering m.m.
Sikkerhetssupport
  • Gjennomgang av retningslinjer for sikkerhet, skanning av nettverk og firewalls m.m.

 

Utskiftning av hardware
  • 8 timers, 4 timers eller 2 timers reaksjonstid
  • Innenfor normal arbeisdstid eller 24×7
Vedlikehold av software
  • 8 timers, 4 timers eller 2 timer reaksjonstid
  • Innenfor normal arbeidstid eller 24×7
For å kunne behandle forespørselen din best mulig, vennligst fyll ut vårt RMA-skjema.

Ønsker du å reklamere på et produkt eller en produsent som ikke kan velges i skjemaet, vennligst kontakt produsenten direkte. Kontakt oss hvis du er i tvil.

RMA skjemaSe veiledning for reklamasjon